Rabu, 30 Januari 2013

Markisane Mendhot

Minggu wingi aku balik maring Brebes. Jebule wit markisa nang umah lagi mendhot nemen. Lagi bada wingi, sing tak critakna nang postingan kiye, tah ora patiya mendhot. Uwohe akeh nemen. Nganti keder mangane. Kaligane malah ditawak-tawakna maring wong sing liwat. Abahe ya bolak-balik nawani tangga sing liwat ngarep umah.

Ora percaya? Keh, tak todokna wit markisa sing uwohe pating glantung


Nang ngarep umah ya ana sing pating glantung. Endep nemen. Yen pan ngempet yang kari nyawel tok. Kyeh gambare


Ora katon? Kyeh, siji maning sing rada jelas gambare


Kweh, mengini oh ya...

Markisa sing wis diempeti kaya kiye kyeh


Nganti ana sing kisut kweh, ora dipangan-pangan. Oh, ya, ana woh markisa sing rada sejen. Warnane abang. Kaya kiye kyeh gambare


Yen disigar dadi kaya kiye kyeh


Yen digawe jus rasane luwih enak tinimbang sing ijo. Luwih seger. Tapi, sing warna abang kiye mung satitik sing bisa dipangan dewek. Akeh-akehe durung sempet diempet wis dipangan codot. Jahat nemen ka codote.

Tuli jebule kembange markisa yen megar apik nemen. Ayu nemen, lah. Ungune ora nguwati. Kyeh gambare



Yen di-zoom dadine kaya kiye



Wis, lah. Cerita markisane samene bae.

ARTIKEL TERKAIT



38 komentar:

  1. Pokoknya ini post nyeritain tentang markisa~! *gak ngerti blas*

    BalasHapus
    Balasan
    1. Minta bantuan pahmud dong buat nerjemahin :p

      Hapus
  2. Jiann mengin-mengini nemen..ngeneh dikirim meng bandung mbak..aku gelem bgt yaqin...hehehe

    BalasHapus
    Balasan
    1. Yen dikirim ming Bandung tejan kana wis bosok Kang :D

      Hapus
  3. Aku belum pernah makan buah markisa, paling minum sirup rasa markisa tapi rasanya aneh. Buah markisa rasanya kaya' apa ya?

    BalasHapus
    Balasan
    1. Kalo dibikin jus enak, En. Asem asem seger gitu...

      Hapus
  4. mendhot kue apa yu?? deneng main temen woh markisane, wih jan marai ngiler baen kie.

    BalasHapus
    Balasan
    1. Mendhot kuwe artine wohe akeh nemen.

      Hapus
  5. uhuii ngapakk!!
    lagi pisan iki ngerti wit markisa :D

    mendhot ki apa ta?

    BalasHapus
    Balasan
    1. Saiki wis ngerti kan?

      Mendhot kuwe artine wohe akeh nemen.

      Hapus
  6. tak kira delima, mbak, rupane markisa tho... mbok kene dikirimi pisan,, kethoke kok yo sueger bzanget ki..

    BalasHapus
  7. Aku gak patiyo ngerti :P
    Maren aku lewat Brebes, *njuk*
    Aku suka markisa, meski isinya ngaranku kek upil...

    BalasHapus
    Balasan
    1. Kok lewat Breber? Emang kamu ke mana?

      Isi markisa nggak mirip upil kaliiiii...

      Hapus
  8. intinya tentang markisa ya heheheh gak ngerti bahasa jawanya

    BalasHapus
    Balasan
    1. Iya, ini cerita tentang markisa :)

      Hapus
  9. google reader mana google reader?
    Tega bener postingannya buat kalangan tertentu ginih.. T^T

    BalasHapus
  10. O____o
    whoaaa miiilll
    ini kosakatanya nggak familiar hahahhaaa
    aku jawatimur udah beda aja bahasa jawanya

    BalasHapus
    Balasan
    1. Hehehehe, emang beda kalo sama jawa Timuran. Sama sesama Jawa tengah aja beda...

      Hapus
  11. Wah .. akeh tenan markisane, dadi pengen ngeraksano :)

    BalasHapus
  12. markisanya kelihatan mengiurkan sekali... eunak...

    BalasHapus
  13. gak ngerti kecuali kata markisa :D

    BalasHapus
  14. markisa deneng bunder bunder..?
    mboklah kaya pelem bentuke...

    BalasHapus
    Balasan
    1. engga
      bentuknya bukane lonjong memanjang gitu loh..

      Hapus
    2. Nggak terlalu lonjong kok. Kalo di iklan2 sirup markisa juga bentuknya gak terlalu lonjong... Hampir bulat telur gitu deh.

      Hapus
  15. untung dibantu dengan foto-foto. Kalo engga, saya bakal cengo... :D

    BalasHapus
  16. Ha haaa, serius ga ngeti :) tapi kayanya ni buah jika dimakan rasanya manis2 asem gitu ya.

    BalasHapus
  17. mil, di rumah lpg juga ada markisa jenis itu. etapi kita ambilnya pas udah warna kuning, nggak ijo2 gitu. emang udah enak ya klw mash ijo? oya, markisa jenis ini jg beda dgn markisa ygmera itu. klw yg merah emang dijamin lebih enak, lebih manis soale...nggak pake gula pun enak. klw yg ijo2 ini, masya Alloh banget kecutnya

    BalasHapus
    Balasan
    1. Dulu ada yang sampe kuning sih. Tapi, nggak tahu juga kenapa Abahku metik padahal masih ijo. Kayaknya udah mateng meskipun warnanya masih ijo.

      Iya, yang merah itu emang manis. Enyak!

      Hapus
  18. wakaka, marakna kemlecer nemen markisane. Seneng ya sing dadi tanggane Abahe Mba Milla, sayang aku dudu tanggane dadi ya ora kumanan ya, salam ngapak..

    BalasHapus

Silakan meninggalkan jejak berupa komentar sebagai tanda bahwa teman-teman sudah membaca tulisan ini.. Tapi, tolong jangan menggunakan identitas Anonim (Anonymous), ya.. Dan juga, tolong jangan nge-SPAM!!!